Kdo je navijač : Fotoultras

Kdo je navijač

February 15, 2010  
V kategoriji Novice, Ultrapedia

REDNOST
Prvo in osnovno pravilo je, da navijač redno obiskuje tekme svojega kluba, ne glede na to, ali se njegov klub bori za naslov prvaka ali pa se bori za obstanek v ligi. Ne glede na to kdo je nasprotnik, moraš biti tam, na tribuni, zaradi tvoje ekipe. Ne pozabi, da ravno tvoja podpora lahko da tisto dodatno moč, kadar ekipi ne gre najbolje. Izgovori tipa: sneg pada, dež pada, vroče je, ne obstajajo!

PRETEP
Spopadi z nasprotnimi navijaškimi skupinami ali policijo so nekaj neizbežnega v življenju vsakega navijača. Seveda pa moramo razlikovati pojem navijač in hooligan. Prihod na tekmo še ne pomeni želje, da se nekomu razbije glava. Toda občasno so situacije takšne, da se je spopadu skoraj nemogoče izogniti. Takrat umika NI, enotni smo še močnejši. Prav tako je nedostojno za navijača, da napada v razmerju 10 na enega.

NAVIJANJE
Navijaj vseh 90 minut! Ni dovolj, da se samo pojaviš na stadionu in poziraš. Ko si na tribuni, navijaš brez prestanka in ne glede na to, kdo je nasprotnik in kakšen je rezultat. Če rezultat ne odgovarja, navijaj še močneje. Morebitno nezadovoljstvo nad igro ali rezultatom lahko izkažeš po tekmi. Dokler tekma traja, se navija! Sledi vodji, ker on drži ritem celotne tribune, kar ni lahko delo. Pomagaj mu. Navijaj ne glede na to, koliko si star. Pravljice tipa »jaz sem navijal, ko sem bil še mlad«, so slabi izgovori. Vseeno je, ali si star 15 ali 45, če delaš, imaš otroke, študiraš ali zabušavaš. Če se nahajaš na delu tribune, ki je namenjena navijačem, ne sediš, ampak stojiš in tvoje obveznosti so povsem enake – NAVIJAŠ 90 minut!

AKTIVIRAJTE SE!
Če vas je 10, 20 ali 30, naredite svojo navijaško ekipo. Naredite zastavo, šale, pulovre s svojim znakom. Potrudite se, da boste čim bolj originalni, ne kopirajte ostalih in bodite pozorni na estetiko. Redno se pojavljajte in izvajajte svoje akcije. Zastava ne sme nikoli pasti. Če se ne veste ali se ne želite pretepati, se aktivirajte na drugačen način, ker niso vsi navijači fajterji. Delajte tisto, v čemer ste najboljši. Naredite kakšno zanimivo koreografijo, dober fanzin, nalepke, internetno stran, pesmi … Struktura navijačev je zelo različna in to raznolikost je pri ljudeh, ki prihajajo na tekme, potrebno izkoristiti. Samo na ta način, se bo formirala prava skupina.

OBLAČENJE
Oblačenje je eno od obeležij modernega navijača. Zadnjih nekaj let se goji »casual« navijaški stil. Namen tega stila je, da navijač obleče nekaj vsakdanjega za vsakogar ki gre ven, ne pa dres ali spitfire-ko ali kaj podobnega. V Angliji na primer se tako prepoznavajo hooliganske ekipe. Ena ekipa nosi Burberrys garderobo, druga Stone Island, potem Aquascuttum, Ben Sherman, Lacoste itd.

GOSTOVANJA
Biti na tekmi, ko je tvoj klub domačin, ni dovolj. Navijač ni pravi, če ne odhaja na gostovanja – vsaj nekajkrat v sezoni. Obisk domačih tekem je lažji del navijanja. Prava žurka vedno nastane na gostovanjih pa tudi renome navijaške skupine se v veliki meri pridobiva na gostovanjih. Potovanje v nepoznano mesto, zajebavanje na poti, prihod na tuj teritorij, morebitni konflikti z domačo navijaško skupino – to so doživetja, ki se težko opišejo. Ure in ure se zajebava, poje, skače, nori, potuje.

Vir besedila in risb: fanzin Black Gringosov Ultras Sobota, št. 2, 5. april 2009

Za kuracSlaboPovprečnoZelo dobroUltra (15 glasov, povprečje: 4.73 od 5)
Loading...
Tukaj je lahko vaš oglas

Komentarji

Comments are closed.